tengok??lebih kurang kan muka???


kalau korang tengok betul2 sampai habis dan faham ape yg di sampai kan oleh datuk johari..korang akan faham…(respect datuk johari)

dorang nie jahat betul(sape makan cili terasa pedas)….apelaaa…mcm laa org bodoh sngt… apa2 pun respect kat datuk johari… beliau mmg sorang yg berani…kite sendiri pun belum tentu boleh tolak tawaran2 macam tu…hurmm ape2 pun saya harap korang jelas ngan penjelasan datuk johari dalam video tu…(hahahahahaha…perut buncit..hahahahahha…punggung tonggek….hahahahaha)