bodoh nya polis-polis nie yew..(sapa makan cili terasa pedas lah yew)..dorang tak dek hak pun nak blacklist2 NIE.. tapi sesuka hati dorang jew..kan dah kena ngan mahkamah…pandai tektik kerajaan nie..discount kan saman semata2 ada udang di sebalik batu(entah betul kew tak org tu buat kesalahan atau tak ntah)(nak jugak duit yew)…Rakyat yang menjadi mangsa…pihak2 tertentu yang kaya…(ada kew motor lama C70 kesalahan bawak 500cc..gila ape..pak cik pulak tu yang kena)..“Saman Ekor” ini bukanlah saman tetapi hanyalah NOTIS di bawah Seksyen 115 APJ 1987 yang dikeluarkan kepada pemilik kenderaan, meminta maklumat pemandu kenderaan yang melakukan kesalahan.dan tawaran kompaun yang ditawarkan bukan lah denda,kalau mengaku salah baru bayar,dan kalau tak mengku salah tak perlu bayar.Dan jikalau kita tak bayar, baru lah polis boleh saman kita ke mahkahmah,bukan BLACKLIST…ish2…kalau tulis panjang2 pun..klau sy sebagai pembaca pun sy malas baca panjang2..tengok jew video2 sampai habis..dan faham betul-betul…mainan kerajaan terhadap Rakyat,semata2 untuk menampung tabung pilihan raya umum ke 13….(yeaahhh sekali lagi duit Rakyat diutamakan)..